תהיה בקשר!

תגיב, תציע, תשאל שאלה, בוא לבקר אותנו במשק
נתראה בקרוב, שיהיה המשך יום נפלא, ענת ונגה

בסטודיו
09 8788820

בנייד
054 8092021 | 054 6495996

או שהכי טוב, שלח לנו אימייל!
studio@meshek8.co.il

עיצוב פלייר

ברושור, פרוספקט או פלייר טוב,
מכיל תשובות לשאלות הלקוח ומעוצב בהתאם לתדמית העסק שלך.

ברושור, פרוספקט או פלאייר הוא פרסום זול של מוצר שירות או מבצע מכירות רצחני.

ברושור מופק בדרך כלל בהדפסה לא יקרה ובכמויות גבוהות, ונועד להפצה המונית, לחלוקה בתערוכות וכנסים, לפגישה עסקית או דיוור ישיר.  על מנת שהברושור, הפרוספקט או הפלאייר יעביר את המסר בצורה הטובה ביותר, הכרחי לשמור על רמת עיצוב גבוהה ותוכן שיווקי משכנע ומוכר.

  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

לפני שהפשלנו שרוולים ונכנסנו לתהליך עבודת העיצוב כדאי לעבור על חמש המלצות חשובות:

1. הגדר את המטרות השיווקיות של הברושור או פרוספקט. האם אתה רוצה לקדם מכירה של מוצר/שירות מסוים?  להכריז על מבצע או פתיחה של עסק?

2. הכנס לראש של הלקוח. נסה להבין איזו תועלת יפיק הלקוח שלך מהברושור פרוספקט או הפלאייר, על איזה צורך פרסומי הוא יענה. באיזו טון דיבור כדאי לפנות אליו. ואיזו שפת עיצוב תדבר אליו.

3. למד את המתחרים שלך. זה חלק מהתהליך השיווקי. פרסום נכון מבוסס על ידע וחשוב שאתה תדע כמה שיותר על התחום שלך. כך תוכל לבלוט מעל המתחרים שלך.

4. שמור קשר תמידי עם אנשי המכירות שלך. אנשי המכירות שלך שנמצאים רוב הזמן בקשר עם הלקוחות, יודעים היטב על אלו שאלות מחפשים הלקוחות תשובות. ברושור פרוספקט או פלאייר מוצלח יכיל בתוכו את התשובות הללו.

5. הקפד על תדמית נכונה ואיכותית. אל תתפתה לעצב ברושור פרוספקט או פלאייר זול, משום שבית הדפוס אינו גובה ממך תשלום עבור העיצוב הגרפי. בחר מעצב/מעצבת גרפית שמבינים שיווק ושיודעים לשמור על תדמית עסקית שמתאימה לך. הקפד שהברושור פרוספקט או הפלאייר יהיה איכותי, הוא כרטיס הביקור של החברה שלך, הוא מעיד על ההתייחסות של החברה שלך לאיכות ולשירות.

רוצה שנתחיל לעבוד על מיתוג עבורך? זמינות בטל או במייל  8788820 09 studio@meshek8.co.il

  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

ברושור, פרוספקט או פלייר טוב עונה על מטרה. מכיל תשובות לשאלות הלקוח ומעוצב בהתאם לתדמית העסק שלך.

לפני שקבעת פגישה עם הלקוח הוא נחשף אליו ומחליט אם הוא מעוניין במוצר או בשירות שלך או שלא. הברושור הפרוספקט או הפלאייר נותן במה למוצריך על ידי אספקת נתונים רלוונטיים לגביהם, לכן שווה לך להשקיע מחשבה בברושור דקה שתיים שלוש ואף יותר, כך שתוכל להגיע אל הפגישה עם הלקוח הבא שלך כשהוא מחכה לך בדלתות פתוחות.

רוצה שנתחיל לעבוד על הברושור שלך?
צור קשר 8788820 09

הרבה פירות גידלנו במשק במהלך השנים
בחרנו עבורך את השמנים ועסיסייים ביותר

הקליניקה

מיתוג ועיצוב שפה המכילה את כל שרותי המרכז, זו הייתה ההנחיה שקבלנו בתחילת הדרך הוטרינרים ד"ר אבישי גרינגרד וד"ר ענת מילנר: ״היינו רוצים שהלקוחות פוטנציאלים הנתקלים בחלק מהמיתוג שלנו, יבחינו מייד שמדובר במרכז הנותן מספר רב של שרותים לחיות המחמד״

למעבר לעמוד לקוח

חלילית

צילומי אוירה ו- צילומי פקשוטים הם חלק בלתי ניפרד ממיתוג החברה. בחללית כבר הבינו לפני שנים (8 שנים שאנחנו עובדים ביחד, אבל מי סופר) שבנק צילומים כחלק מארגז הכלים הוא לא פחות חשוב מאתר, עמוד פייס או כל נכס דיגיטאלי אחר שקיים לחברה.

למעבר לעמוד לקוח

החבר'ה מאיכילוב, תיאטרון פלייבק

שקט ופוקוס שהביא אותנו לעבוד על עיצוב לוגו חדש עבור העמותה תיאטרון פלייבק – החבר'ה מאיכילוב. החבר׳ה מאיכילוב עובדים עם מערכת הבריאות החינוך והרווחה ועם מנהלים במערכות אלו ומנהלים במשרדים ממשלתיים כבר 17 שנה, כבוד.

בצעדים קטנים ומדוייקים עבדנו עם הערכים החשובים שצריכים לבוא לידי ביטוי בעיצוב הלוגו, תרגמנו אותם ל-השראות ויזואליות והמשכנו לסקיצות עד שהגענו ל-א-ח-ד.

למעבר לעמוד לקוח

דפוס חבצלת

לקחנו איתנו ערימות של סבלנות ויצאנו לפרויקט הקמת האתר עבור בית הדפוס הותיק חבצלת. קבענו יום צילומים, צילמנו את מוצרי הדפוס. קיימנו צילומי וידאו, ערכנו בשיתוף הגרפיטריה והתקדמנו צעד צעד בתוך הפרויקט עד ל-עליית האתר לאוויר. ו-עכשיו שהאתר באוויר אנחנו כל כך שמחות שאפשר להישען לאחור ולהנות מהפידבקים שהחברים בדפוס חבצלת מקבלים על האתר החדש.

למעבר לעמוד לקוח

Webic

אורן קרן, בעלי ומנכ"ל Webic בנה צוות טיסה מנצח. המכיל, קופירייטרים, מעצבים, מתכנתים, מומחי קידום ממומן ומאסטרים של קידום אורגני שרק מחכים לגרום ללקוחות Webic לפרוץ החוצה ולהפוך אותם לכוכבי-על חלל. הם בונים עבורם מערכת בקרה שתוביל אותם לתוצאות מכוכב אחר. הצלחנו לסקרן אותך? כנס לעמוד וגלה עוד פרטים על פרוייקט עיצוב האתר של חברת Webic.

למעבר לעמוד לקוח

Mr.Pretzels

פיתוח שפת המותג למסטר פרצל הישראלי. במטרה להביא את המוצר שלנו לתודעת הצרכנים על ידי הבלטת יתרונות וערכי המותג.
יצירת ארגז כלים חדש לעיצוב המותג, עבודה עם מסרים חדשים ויצירת תמונות. יצירת אלמנטים הבאים לידי ביטוי בכל המוצרים הויזואלים אותם פוגש הצרכן, בפרינט ובדיגיטל, בשאיפה להפוך את המוצר לזכיר יותר.

למעבר לעמוד לקוח

Agilesparks

עיצוב דפי נחיתה ו- עיצוב ניוזלטרים הם מצרך בסיסי לחברה כמו א׳גייל שמעבירה מאות קורסים בשנה בחברות ההיטק הגדולות ביותר בשוק הישראלי. באג׳׳יל דואגים לעדכן את התכנים ואנחנו דואגות שהעידכונים יהיו מונגשים, מזמינים והכי חשוב מתאימים למסר שרוצים להעביר.

למעבר לעמוד לקוח

BeND אדריכלות ועיצוב פנים

״כיף ומעניין להיות מהצד השני״ כתבה לנו האדריכלית דנה ברעלי כץ במייל הראשון אחרי שהחלטנו שיוצאים לדרך.

אבל רגע, מה עם החששות שלנו?! חשבנו פה בסטודיו. עבודה ממעצבת למעצבת מעלה המון סימני שאלה…אז לקחנו שלוק משיקוי האומץ, טעמנו מעוגיית האמונה, שתלנו מחשבה שיהיה טוב ופתחנו בריף חדש בתוכנה.

למעבר לעמוד לקוח

TailorShape

צילום מוצרים ועיצוב קטלוג מוצרים לחברה. יצירת מאגר תמונות איכותיות ככלי עבודה לחנות האמזון של חברת טיילור שייפ. מצרך הכרחי לכל חנות ברשת, ערכנו צילומים מכמה זוייות ומרחקים שונים כפקשוטים צרובים על רקע לבן, כך שגולשי האתר יוכלו לקבל תמונה מלאה לפני שהם מבצעים רכישה מהאתר.

למעבר לעמוד לקוח

רונית זילברשטיין

עיצוב אתר ומיתוג גבוהה, יוקרתי, נקי אבל שלא ירחיק זו הייתה המשימה שלנו בעבודה עם רונית זילברשטיין. לפני כ-10 שנים קיבלנו לעצב לרונית זילברשטיין את האתר ומהר מאוד קיבלנו לעצב גם את כל חומרי המיתוג. מאז ועד היום שמחות וגאות שזה הרומן הכי ארוך שלנו.

למעבר לעמוד לקוח

I-catalog

ב i-catalog הבינו שפרזנטציה מרשימה של מוצרי הפרסום אותם הם ממתגים ומוכרים ללקוחותיהם, תעשה את העבודה, תביא לקוחות חדשים ותגרום לדברים לרוץ. כל פרט נילקח בחשבון בעבודה מול אלדד הבעלים. היתה לנו איתו תקשורת מרתקת במיוחד, היה לו חזון והוא ידע להעביר אלינו על הפיקסל בדיוק מה הוא מצפה מהאתר. מרגש לשמוע את המילים עכשיו, אחרי שהאתר עלה לאויר:

למעבר לעמוד לקוח

זלדה - Truk בנווה ירק

מיתוג עגלת קפה, אנחנו מאמינות שתהליך מיתוג נכון יוצר עוגן בלב הלקוחות. לקוח צריך משהו להיאחז בו כדי שיחזור לעגון את סירתו באותו מקום שוב ושוב, כלומר, ירכוש באותו המקום באותה עגלת קפה בכל בוקר מחדש. יצירת שפה ויזואלית עשירה תייצר חיבור נאמן עם הצרכנים שלנו.

למעבר לעמוד לקוח

TCM

מעניקה ללקוחותיה אפשרות להנות מהכנסה פסיבית באמצעות כוחו של הסחר הדיגיטלי הבינלאומי. בין לקוחות החברה נמצאים חברות, ארגונים, אנשים פרטיים, יזמים, שכירים, עצמאיים וגמלאים הנהנים מבעלות עסק דיגיטלי המעניק להם הכנסות ורווחים. 

למעבר לעמוד לקוח

אינטל

פנתה אלינו רכזת קשרי קהילה של אינטל במטרה שנצלם עבורם תמונות פרופיל לכל עובדי המחלקה הצילומים יתקיימו במשרדים של החברה בסניפים חיפה, קרית גת ופתח תקווה.
לאחר הצילומים היה נחמד לקבל את ההודעה: ״היי ענת! בוקר טוב : ) תודה רבה לך! היה מצויין לכולנו ויצאנו ממש מרוצות!״ רויטל מנהלת מחלקת משאבי אנוש.

למעבר לעמוד לקוח

קבוצת רובין

רובינגרופ פנו אלינו במטרה שנעצב עבורם אתר לחברה. הם פועלים בשוק הנדלן כבר המון שנים וחיפשו את הפלטפורמה הראויה להציג בה את כל הפרוייקטים עליהם הם עבדו בעבר, עובדים היום ועובדים בעתיד.

למעבר לעמוד לקוח

INTRO אינטרו

אינטרו, נמצאת בחוד החנית בתחומה. מייצגת, מייבאת ומפיצה נעלי בטיחות מהמותגים המובילים ביותר בעולם כבר 25 שנה. לקראת השנה האזרחית החדשה, עברה החברה למקום חדש והחליטה שזו ה-הזדמנות מצויינת לבצע שינוי משמעותי במיתוג מכל הבחינות. אנחנו שמחות וגאות שצלחנו את הדרך וקלענו בול בפוני גם עם אינטרו. תודה רבה לעירית, סמי, שחף ורותם שנתתם לנו את האמון והאמונה לעצב עבורכם את המיתוג החדש.

למעבר לעמוד לקוח

צרו קשר

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    דילוג לתוכן
    חיזרו אלי בבקשה