תהיה בקשר!

תגיב, תציע, תשאל שאלה, בוא לבקר אותנו במשק
נתראה בקרוב, שיהיה המשך יום נפלא, ענת ונגה

בסטודיו
09 8788820

בנייד
054 8092021 | 054 6495996

או שהכי טוב, שלח לנו אימייל!
studio@meshek8.co.il

עיצוב פלייר

ברושור, פרוספקט או פלייר טוב,
מכיל תשובות לשאלות הלקוח ומעוצב בהתאם לתדמית העסק שלך.

ברושור פרוספקט או פלאייר הוא פרסום זול של מוצר שירות או מבצע מכירות רצחני.

ברושור מופק בדרך כלל בהדפסה לא יקרה ובכמויות גבוהות, ונועד להפצה המונית, לחלוקה בתערוכות וכנסים, לפגישה עסקית או דיוור ישיר.  על מנת שהברושור, הפרוספקט או הפלאייר יעביר את המסר בצורה הטובה ביותר, הכרחי לשמור על רמת עיצוב גבוהה ותוכן שיווקי משכנע ומוכר.

  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

לפני שהפשלנו שרוולים ונכנסנו לתהליך עבודת העיצוב כדאי לעבור על חמש המלצות חשובות:

1. הגדר את המטרות השיווקיות של הברושור או פרוספקט. האם אתה רוצה לקדם מכירה של מוצר/שירות מסוים?  להכריז על מבצע או פתיחה של עסק?

2. הכנס לראש של הלקוח. נסה להבין איזו תועלת יפיק הלקוח שלך מהברושור פרוספקט או הפלאייר, על איזה צורך פרסומי הוא יענה. באיזו טון דיבור כדאי לפנות אליו. ואיזו שפת עיצוב תדבר אליו.

3. למד את המתחרים שלך. זה חלק מהתהליך השיווקי. פרסום נכון מבוסס על ידע וחשוב שאתה תדע כמה שיותר על התחום שלך. כך תוכל לבלוט מעל המתחרים שלך.

4. שמור קשר תמידי עם אנשי המכירות שלך. אנשי המכירות שלך שנמצאים רוב הזמן בקשר עם הלקוחות, יודעים היטב על אלו שאלות מחפשים הלקוחות תשובות. ברושור פרוספקט או פלאייר מוצלח יכיל בתוכו את התשובות הללו.

5. הקפד על תדמית נכונה ואיכותית. אל תתפתה לעצב ברושור פרוספקט או פלאייר זול, משום שבית הדפוס אינו גובה ממך תשלום עבור העיצוב הגרפי. בחר מעצב/מעצבת גרפית שמבינים שיווק ושיודעים לשמור על תדמית עסקית שמתאימה לך. הקפד שהברושור פרוספקט או הפלאייר יהיה איכותי, הוא כרטיס הביקור של החברה שלך, הוא מעיד על ההתייחסות של החברה שלך לאיכות ולשירות.

  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

ברושור, פרוספקט או פלייר טוב עונה על מטרה. מכיל תשובות לשאלות הלקוח ומעוצב בהתאם לתדמית העסק שלך.

לפני שקבעת פגישה עם הלקוח הוא נחשף אליו ומחליט אם הוא מעוניין במוצר או בשירות שלך או שלא. הברושור הפרוספקט או הפלאייר נותן במה למוצריך על ידי אספקת נתונים רלוונטיים לגביהם, לכן שווה לך להשקיע מחשבה בברושור דקה שתיים שלוש ואף יותר, כך שתוכל להגיע אל הפגישה עם הלקוח הבא שלך כשהוא מחכה לך בדלתות פתוחות.

רוצה שנתחיל לעבוד על הברושור שלך? צור קשר

פרוייקטים נבחרים

הרבה פירות גידלנו במשק במהלך השנים
בחרנו עבורך את השמנים ועסיסייים ביותר

הקליניקה

הקליניקה

מיתוג ועיצוב שפה המכילה את כל שרותי המרכז, זו הייתה ההנחיה שקבלנו בתחילת הדרך הוטרינרים ד"ר אבישי גרינגרד וד"ר ענת מילנר: ״היינו רוצים שהלקוחות פוטנציאלים הנתקלים בחלק מהמיתוג שלנו, יבחינו מייד שמדובר במרכז הנותן מספר רב של שרותים לחיות המחמד״

למעבר לעמוד לקוח
חלילית

חלילית

צילומי אוירה ו- צילומי פקשוטים הם חלק בלתי ניפרד ממיתוג החברה. בחללית כבר הבינו לפני שנים (8 שנים שאנחנו עובדים ביחד, אבל מי סופר) שבנק צילומים כחלק מארגז הכלים הוא לא פחות חשוב מאתר, עמוד פייס או כל נכס דיגיטאלי אחר שקיים לחברה.

למעבר לעמוד לקוח
Agilesparks

Agilesparks

עיצוב דפי נחיתה ו- עיצוב ניוזלטרים הם מצרך בסיסי לחברה כמו א׳גייל שמעבירה מאות קורסים בשנה בחברות ההיטק הגדולות ביותר בשוק הישראלי. באג׳׳יל דואגים לעדכן את התכנים ואנחנו דואגות שהעידכונים יהיו מונגשים, מזמינים והכי חשוב מתאימים למסר שרוצים להעביר.

למעבר לעמוד לקוח
קבוצת רובין

קבוצת רובין

רובינגרופ פנו אלינו במטרה שנעצב עבורם אתר לחברה. הם פועלים בשוק הנדלן כבר המון שנים וחיפשו את הפלטפורמה הראויה להציג בה את כל הפרוייקטים עליהם הם עבדו בעבר, עובדים היום ועובדים בעתיד.

למעבר לעמוד לקוח
רונית זילברשטיין

רונית זילברשטיין

עיצוב אתר ומיתוג גבוהה, יוקרתי, נקי אבל שלא ירחיק זו הייתה המשימה שלנו בעבודה עם רונית זילברשטיין. לפני כ-10 שנים קיבלנו לעצב לרונית זילברשטיין את האתר ומהר מאוד קיבלנו לעצב גם את כל חומרי המיתוג. מאז ועד היום שמחות וגאות שזה הרומן הכי ארוך שלנו.

למעבר לעמוד לקוח
I-catalog

I-catalog

ב i-catalog הבינו שפרזנטציה מרשימה של מוצרי הפרסום אותם הם ממתגים ומוכרים ללקוחותיהם, תעשה את העבודה, תביא לקוחות חדשים ותגרום לדברים לרוץ. כל פרט נילקח בחשבון בעבודה מול אלדד הבעלים. היתה לנו איתו תקשורת מרתקת במיוחד, היה לו חזון והוא ידע להעביר אלינו על הפיקסל בדיוק מה הוא מצפה מהאתר. מרגש לשמוע את המילים עכשיו, אחרי שהאתר עלה לאויר:

למעבר לעמוד לקוח
TCM

TCM

מעניקה ללקוחותיה אפשרות להנות מהכנסה פסיבית באמצעות כוחו של הסחר הדיגיטלי הבינלאומי. בין לקוחות החברה נמצאים חברות, ארגונים, אנשים פרטיים, יזמים, שכירים, עצמאיים וגמלאים הנהנים מבעלות עסק דיגיטלי המעניק להם הכנסות ורווחים. 

למעבר לעמוד לקוח
אינטל

אינטל

פנתה אלינו רכזת קשרי קהילה של אינטל במטרה שנצלם עבורם תמונות פרופיל לכל עובדי המחלקה הצילומים יתקיימו במשרדים של החברה בסניפים חיפה, קרית גת ופתח תקווה.
לאחר הצילומים היה נחמד לקבל את ההודעה: ״היי ענת! בוקר טוב : ) תודה רבה לך! היה מצויין לכולנו ויצאנו ממש מרוצות!״ רויטל מנהלת מחלקת משאבי אנוש.

למעבר לעמוד לקוח

צרו קשר

השם שלך (חובה)

האימייל שלך: (חובה)

נושא

ההודעה שלך

חיזרו אלי בבקשה