תהיה בקשר!

תגיב, תציע, תשאל שאלה, בוא לבקר אותנו במשק
נתראה בקרוב, שיהיה המשך יום נפלא, ענת ונגה

בסטודיו
09 8788820

בנייד
054 8092021 | 054 6495996

או שהכי טוב, שלח לנו אימייל!
studio@meshek8.co.il

עיצוב באנרים

אז למה באמת לעשות באנר? למה? כובע!

פרסום באמצעות באנרים נותן לך תוצאות מצוינות.

האינטרנט מכיל המון תכנים וקשה למקד את הצופה על הבאנר שלך, כשיש כל כך הרבה גירויים מסביב ומפרסמים אחרים לצידך מתחרים על התשומת לב של הגולש.

באנר צריך להעביר מסר תוך 2 שניות, לגרום לצופה להתמקד בו וכמובן להקליק.
איך בכל זאת תוכל לגרום לגולש ללחוץ על הבאנר שלך?

דבר איתנו לקבלת פרטים נוספים:
09-8788820 054-8092021

  • slide
  • slide
  • slide

חמש עצות קטנות וחשובות שיעזרו לבאנר שלך להריץ את העסקים קדימה:

1. צבע. שים לב שהבאנר שלך בולט על גבי רקע האתר בו הוא נמצא. אם רקע האתר כהה, השתמש בצבע מנוגד שיבליט את הבאנר שלך על פני המסרים האחרים המפורסמים לצידו.

2. טקסט. ייצר טקסט קצר שיגרום לגולש ללחוץ על הבאנר ולהגיע לדף הנחיתה / לאתר שלך ולקבל עוד אינפורמציה.

3. דינמיות. באנר דינאמי בולט לעיין הגולש יותר מבאנר סטטי (ללא תנועה). חשוב שהתנועה בבאנר תאפשר לגולש לראות מה מפורסם ועל ידי איזו חברה.

4. אנימציה. באנרים חייבים לשקול מעט, על כן נשתמש לרוב באובייקטים גרפים ופחות בתמונות ששוקלות הרבה ולא מאפשרות איכות גבוהה. אנימציה גרפית מגניבה תעלה חיוך לעיני הגולש ותגרום לו ללחוץ על הבאנר.

5. פרסום הבאנר. חשוב לדעת היכן לפרסם הבאנר. בדוק מי קהל היעד שלך, על-פי איזו מילות חיפוש יופיע הלוגו שלך. אם תרצה לפרסם רכבי יוקרה תרצה לפרסם את הבאנר באתרים בהם מבקרים אנשי עסקים ובעלי ממון שיכולים לאפשר לעצמם לרכוש רכב כזה. בחר במדורים הנצפים ביותר, במקומות הברורים ביותר ובחלק העליון של האתר.

רבים יקשרו את הבאנר לאתר האינטרנט ובכך יאבדו את הגולש מבלי לקבל את פרטיו, מהסיבה שבתוך כל האינפורמציה שנמצאת באתר, הגולש כבר לא יזכור לאיזה מטרה הגיע.

רצוי לקשר את הבאנר לדף נחיתה או למיניסייט:
דפים עצמאיים שנמצאים באתר וממקדים את הגולש למטרה עבורה לחץ על הבאנר. בדף הנחיתה יש מקום לפרט יותר לגבי המבצע / השרות / המוצר אשר פרסמת, בשילוב תמונות, טקסטים, וכמובן טופס ליצירת קשר בו יוכל הגולש להשאיר את פרטיו.

רוצה שנתחיל לעצב באנרים עבורך?
זמינות בטל או במייל  8788820 09   studio@meshek8.co.il

פרוייקטים נבחרים

הרבה פירות גידלנו במשק במהלך השנים
בחרנו עבורך את השמנים ועסיסייים ביותר

הקליניקה

הקליניקה

מיתוג ועיצוב שפה המכילה את כל שרותי המרכז, זו הייתה ההנחיה שקבלנו בתחילת הדרך הוטרינרים ד"ר אבישי גרינגרד וד"ר ענת מילנר: ״היינו רוצים שהלקוחות פוטנציאלים הנתקלים בחלק מהמיתוג שלנו, יבחינו מייד שמדובר במרכז הנותן מספר רב של שרותים לחיות המחמד״

למעבר לעמוד לקוח
חלילית

חלילית

צילומי אוירה ו- צילומי פקשוטים הם חלק בלתי ניפרד ממיתוג החברה. בחללית כבר הבינו לפני שנים (8 שנים שאנחנו עובדים ביחד, אבל מי סופר) שבנק צילומים כחלק מארגז הכלים הוא לא פחות חשוב מאתר, עמוד פייס או כל נכס דיגיטאלי אחר שקיים לחברה.

למעבר לעמוד לקוח
Agilesparks

Agilesparks

עיצוב דפי נחיתה ו- עיצוב ניוזלטרים הם מצרך בסיסי לחברה כמו א׳גייל שמעבירה מאות קורסים בשנה בחברות ההיטק הגדולות ביותר בשוק הישראלי. באג׳׳יל דואגים לעדכן את התכנים ואנחנו דואגות שהעידכונים יהיו מונגשים, מזמינים והכי חשוב מתאימים למסר שרוצים להעביר.

למעבר לעמוד לקוח
קבוצת רובין

קבוצת רובין

רובינגרופ פנו אלינו במטרה שנעצב עבורם אתר לחברה. הם פועלים בשוק הנדלן כבר המון שנים וחיפשו את הפלטפורמה הראויה להציג בה את כל הפרוייקטים עליהם הם עבדו בעבר, עובדים היום ועובדים בעתיד.

למעבר לעמוד לקוח
רונית זילברשטיין

רונית זילברשטיין

עיצוב אתר ומיתוג גבוהה, יוקרתי, נקי אבל שלא ירחיק זו הייתה המשימה שלנו בעבודה עם רונית זילברשטיין. לפני כ-10 שנים קיבלנו לעצב לרונית זילברשטיין את האתר ומהר מאוד קיבלנו לעצב גם את כל חומרי המיתוג. מאז ועד היום שמחות וגאות שזה הרומן הכי ארוך שלנו.

למעבר לעמוד לקוח
I-catalog

I-catalog

ב i-catalog הבינו שפרזנטציה מרשימה של מוצרי הפרסום אותם הם ממתגים ומוכרים ללקוחותיהם, תעשה את העבודה, תביא לקוחות חדשים ותגרום לדברים לרוץ. כל פרט נילקח בחשבון בעבודה מול אלדד הבעלים. היתה לנו איתו תקשורת מרתקת במיוחד, היה לו חזון והוא ידע להעביר אלינו על הפיקסל בדיוק מה הוא מצפה מהאתר. מרגש לשמוע את המילים עכשיו, אחרי שהאתר עלה לאויר:

למעבר לעמוד לקוח
TCM

TCM

מעניקה ללקוחותיה אפשרות להנות מהכנסה פסיבית באמצעות כוחו של הסחר הדיגיטלי הבינלאומי. בין לקוחות החברה נמצאים חברות, ארגונים, אנשים פרטיים, יזמים, שכירים, עצמאיים וגמלאים הנהנים מבעלות עסק דיגיטלי המעניק להם הכנסות ורווחים. 

למעבר לעמוד לקוח
אינטל

אינטל

פנתה אלינו רכזת קשרי קהילה של אינטל במטרה שנצלם עבורם תמונות פרופיל לכל עובדי המחלקה הצילומים יתקיימו במשרדים של החברה בסניפים חיפה, קרית גת ופתח תקווה.
לאחר הצילומים היה נחמד לקבל את ההודעה: ״היי ענת! בוקר טוב : ) תודה רבה לך! היה מצויין לכולנו ויצאנו ממש מרוצות!״ רויטל מנהלת מחלקת משאבי אנוש.

למעבר לעמוד לקוח

צרו קשר

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    Open chat
    חיזרו אלי בבקשה