מיתוג

מותג (Brand) צירוף מילים: מוצר + תג. מיתוג הינו אוסף הסיבות רציונאליות
ופסיכולוגיות, המסבירות מדוע לשלם יותר או פחות עבור מוצר דומה/זהה.

מדוע להשקיע במיתוג כמו שצריך לעסק שלך?

מיתוג עסקים ישמש את החברה או המוצר כעוגן בלב הלקוחות. לקוח צריך משהו להיאחז בו בכדי שהוא יחזור לעגון את סירתו באותו המקום שוב ושוב, כלומר יקנה באותו המקום או יחזור להשתמש באותו השרות.

בעזרת מיתוג עסקי נכון שחברתנו מציעה, יפתח הלקוח את אותן רגשות כלפי המוצר או השירות אותו הוא מקבל. יש שישווה יצירת מיתוג לעסקים ליצירת קשר חדש בין שני אנשים. לאחר ההיכרות הראשונית, ישנה תקופה של “למידת הצד השני” ושיתוף בערכים ובאמונות. אם הערכים באמת משותפים לשני הצדדים, נוצר קשר. אם לא, הם הולכים איש איש לדרכו. בתור חברת מיתוג כאשר אנו עובדים על מיתוג עסקי ללקוח מסוים, ממש כמו ביצירת קשר בין בני אדם, קיימים שלבים.
ראשית יש להביא את המוצר לתודעת הצרכנים על מנת שיתחילו ליצור העדפה. אם הצרכנים מגלים שלמוצר הממותג שלך ולהם יש ערכים משותפים, הם יבחרו במוצר שלך על פני מוצרים אחרים, ולבסוף יהפכו נאמנים. זה ה-goal מבחינתנו במיתוג עסקים שלך.

  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

חמש שאלות בדרך למיתוג העסק שלך:

1. מה הוא המוצר או השירות אותו אתה מציע? במיתוג לעסקים מאוד חשוב לדעת מה היתרונות של המוצר או השירות? במה עדיף המוצר או השירות שלך על פני המתחרים?

2. היכן יהיה ניתן למצוא את המוצר? או השירות אותו אתה מציע?

3. קהל יעד? למי מיועד השירות שהעסק מציע?

4. מדוע ירצה הלקוח להשתמש בשירות או במוצר? ולחזור להשתמש באותו מוצר או שירות שוב?

5. מה התקציב שלך? כמה אתה מעוניין להשקיע במיתוג העסקי שלך?

באמצעות חברת מיתוג תוכל להקל על הצרכנים בתהליך הבחירה על ידי הפיכת הברירות לפשוטות יותר.

במקום להציג את המוצר כסתם עוד אופציה לבחירה, המוצר שלך יכול להתחיל ליצור קשר עם הצרכנים. קיום קשר עם המוצר שלך מבטיח שבפעם הבאה שהצרכן יעמוד בפני הברירה בין המוצר שלך לבין מוצר אחר, הוא יטה לכיוון המוצר הממותג שלך. יצירת קשר כזה נקראת מיתוג Branding. ישנם מרכיבים רבים אותם מביא הצרכן בחשבון כאשר הוא מחליט לרכוש מוצר מסוים: מחיר, תועלת נראית לעין, עיצוב אריזה. כאשר חברת מיתוג עובדת על מיתוג עסקי למוצר מסוים, המוצר צועד צעד אחד קדימה בכך שהוא פונה לצרכן ברמה גבוהה יותר מאשר הצגת תכונות פונקציונאליות בלבד. ככל שהמיתוג העסקי איכותי יותר כך מתחזק הקשר בין הצרכן לבין המוצר שלך, הופכות התכונות האחרות לפחות חשובות בעת הקנייה בפועל. צרכנים כבר אינם מקבלים החלטה ליד המדף. הם יוצאים לקניות כשהם כבר יודעים בדיוק מה בכוונתם לקנות.

  • slide
  • slide
  • slide

לסיכום

מיתוג לעסקים אינו מסובך כפי שהוא נתפס. מיתוג עסקי נבנה על ידי שילוב של מחקר, הכרת שוק ואינסטינקט, אנו מפתחים דרך לדבר על המוצר שלך.
ה”סיפור” הזה יהווה בסיס לעיצוב לוגו של המוצר שלך, לאריזה שלו,לעיצוב אתר האינטרנט או כל אותם מקומות אחרים בהם הצרכן בא במגע עם המוצר שלך. ה"סיפור" מסופר פעם אחר פעם ולאורך זמן, באופן עקבי וברור וכך הופך למותג שלך.

מוזמן להתקשר לקבלת פרטים נוספים: 09-8788820

רוצה שנתחיל לעבוד על מיתוג עבורך? צור קשר

פרויקטים נבחרים

בחרנו עבורך ממיטב תוצרת המשק. מגוון פרוייקטים המשלבים מיתוג, צילום ואינטרנט.
אז, שלוש ארבע וקדימה לחפירה.

contact

תהיה בקשר!

תגיב, תציע, תשאל שאלה, בוא לבקר אותנו במשק
נתראה בקרוב, שיהיה המשך יום נפלא, ענת ונגה

בוא לבקר רח' מצפה 2 מושב צופית

תתקשר אלינו 09 8788820

נייד 054 8092021 | 054 6495996

שלח לנו אימייל studio@meshek8.co.il

צרו קשר

השם שלך (חובה)

האימייל שלך: (חובה)

נושא

ההודעה שלך